AANVRAAG OM STEDENBOUWKUNDIGE INLICHTINGEN - KOEKELBERG

 

OPGELET ! Gelieve de gegevens in het rood correct in te vullen.

Overeenkomstig het besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering van 29 maart 2018 betreffende de stedenbouwkundige inlichtingen, gelieve volgende gegevens in te vullen opdat wij uw aanvraag zouden kunnen beantwoorden. De velden met een rood * zijn verplicht.

Uw inlichtingen

Indien u in de lijst van de aanvragers hieronder staat, gelieve u te selecteren.
Indien u in de lijst staat en u uw gegevens wilt controleren, kan u hier de gestructureerde communicatie van een eerdere aanvraag invoeren
(alleen cijfers zonder spaties bijvoorbeeld : 131009953616)
Uw gegevens zullen hieronder verschijnen en u kan ze wijzigen indien nodig.
Indien u niet in de lijst staat, gelieve alle onderstaande gegevens in te vullen
Inlichtingen over het goed

Inlichtingen over het goed

van
tot
bus
aantal eenheid woningen
nr.
verdieping
aantal kamers
nr.
verdieping
aantal kamers
nr.
verdieping
aantal kamers
nr.
verdieping
aantal kamers
nr.
verdieping
nr.
verdieping
nr.
verdieping
nr.
verdieping
nr.
verdieping
nr.
verdieping
activiteit
verdieping
activiteit
naam

Documenten

Documenten

U moet bij deze vraag de volgende documenten toevoegen* :

  1. Indien ik houder ben van een zakelijk recht die van plan is het onroerend goed waarop dat recht betrekking heeft te verkopen of voor langer dan negen jaar te verhuren of die op dat goed een erfpacht- of opstalrecht wil vestigen, de inlichtingen over de titel die aan dat recht verbonden is..
  2. Indien ik een mandaat gekregen heb van de houder van een zakelijk recht die van plan is het onroerend goed waarop dat recht betrekking heeft te verkopen of voor langer dan negen jaar te verhuren of die op dat goed een erfpacht- of opstalrecht wil vestigen, de inlichtingen over de titel die aan het zakelijk recht verbonden is, evenals een afschrift van het mandaat.
    Gerechtsmandatarissen, notarissen en advocaten zijn vrijgesteld van het voorleggen van een afschrift van het mandaat.
  3. een uittreksel van het kadastraal plan met de omliggende gebouwen en hun huisnummers (mogelijk te downloaden vanaf de site : https://ccff02.minfin.fgov.be/cadgisweb/?local=nl_BE ).
  4. de beknopte beschrijving van het goed :
    De beknopte beschrijving bestaat uit een woordelijke omschrijving en één of meerdere schetsen of plannen. Al die stukken samen moeten de feitelijke toestand van het goed volmaakt weergeven. Zij mag beperkt blijven tot een woordelijke beschrijving, enkel en alleen indien die volstaat voor een volmaakt begrip van de feitelijke toestand van het goed. Bij de beknopte beschrijving mag een fotoreportage met een legende en vermelding van de plaatsen waar de foto’s genomen zijn, gevoegd worden. De beknopte beschrijving wordt gedateerd en ondertekend door diegene die haar heeft opgesteld en omvat ten minste de volgende elementen:
    • het juiste adres van het beschreven goed en het nummer van het of de kadastrale percelen;
    • de eigenschappen van de gevels die zichtbaar zijn vanaf de openbare ruimte en van de bedaking;
    • de bestemming of het gebruik van elk bouwwerk of deel van een bouwwerk als de bestemming of het gebruik ervan verschillend zijn;
    • het aantal wooneenheden in het goed en de indeling daarvan;
    • het aantal parkeerplaatsen.
    Als het goed waarop de aanvraag betrekking heeft, meerdere bouwwerken omvat, wordt elk bouwwerk afzonderlijk beschreven.
  5. elk bewijs dat een bestemmingswijziging van het goed of deel van het goed vóór 01/07/1992 kan aantonen.
  6. elk bewijs dat de wijziging van het aantal eenheid woningen vóór 01/12/1993 kan aantonen.
  7. elk bewijs dat een wijziging van de verdeling van de woningen vóór 07/07/2003 kan aantonen.

U kan bestanden toevoegen aan uw aanvraag via de onderstaande knop of door ze (bestand per bestand) in de blauwe zone te glijden:

Betaling

Na verzending zal u een bevestiging ontvangen per mail.

Het referentienummer van de aanvraag is [] op 01-04-2025 03:54:39
Gelieve dit kenmerk te gebruiken voor elke communicatie met onze diensten.

OPGELET : De betaling moet overgemaakt worden voordat de aanvraag kan worden behandeld !

Gelieve ons het betalingsbewijs terug te sturen via het mailadres ru@koekelberg.brussels of in antwoord op de mail die u gaat ontvangen of als bestand in bijlage alvorens uw vraag te verzenden.

Gelieve het bedrag van € 0,00
op de rekening IBAN : BE49 0910 1669 7971 (BIC : GKCCBEBB)
op naam van het GEMEENTEBESTUUR KOEKELBERG
HENRI VANHUFFELPLEIN 6
1081 KOEKELBERG

met de gestructureerde mededeling
++++++