KOEKELBERG WERFT AAN

Vacatures in de kijker

Offert n°361 - TECHNISCH BEHEERDER ONDERHOUD m/v/x

Profiel

Technische vaardigheden:

U hebt kennis van bijzondere technieken.

U bent zowel geïnteresseerd in de werfopvolging als in het technisch en administratie werk dat eruit voortvloeit, met inbegrip van de budgettaire aspecten.

Duurzame ontwikkeling, de energietransitie en het rationeel gebruik van energie maken deel uit van uw manier van opstellen en ontwikkelen van projecten.

U bent bereid te werken binnen de context van overheidsopdrachten en deel te nemen aan administratieve procedures.

U stelt bestekken, technische beschrijvingen, brieven, besluiten op en u kunt communiceren in de tweede landstaal of bent bereid deze te leren.

Andere vaardigheden:

U bent gestructureerd, rigoureus, polyvalent en u kan goed omgaan met stress.

U werkt en beheert uw werk in directe samenwerking met uw verantwoordelijke en bent tegelijk een teamspeler.

U hebt goede contacten met de verschillende mensen waarmee u te maken hebt: collega’s, technici, mensen op het terrein, bewoners, uw leidinggevende…

 

Diploma:

U hebt een technische bachelor: bouw, elektriciteit, onderhoud, elektromechanica of beschikt over een gelijkwaardige ervaring.

Mogelijkheid tot technische kwalificatie op niveau C (CESS) met ten minste 5 jaar relevante ervaring.


Aanbieding

Werkomgeving

Het gemeentebestuur bestaat uit meer dan 300 medewerkers die op verschillende gebieden werken om aan de behoeften van de 22.000 bewoners te voldoen: openbare werken, onderwijs, stedenbouw, sport, culturele evenementen, netheid, mobiliteit…

U gaat aan de slag bij de dienst leefomgeving die werkt rond het technisch beheer, energie, gemeentelijke werkplaats, ruimtelijke ordening, gemeentelijk patrimonium en tal van andere thema’s.  

Onder verantwoordelijkheid van het diensthoofd, vervoegt u de kleine eenheid onderhoud die deel uitmaakt van dienst technisch beheer, energie en gemeentelijke werkplaats. De voornaamste missies zijn de controle van de technische installatise van het gebouwd patrimonium en de gemeentelijke voorzieningen. U bent bereid deel te nemen aan de uitdaging van de energietransitie en het rationeel gebruik van energie, en om de technieken aan te passen in onze ongeveer twintig gebouwen: scholen, kinderopvang, sportcentrum, bibliotheken, gemeentehuis, woningen, enz., waarvan de technische installaties zeer divers zijn, eenvoudig of zeer complex, modern of ouder, soms te vervangen, aan te passen of simpelweg te onderhouden. Het werk is dus zeer gevarieerd, technisch, samenwerkend, zowel op het terrein, op de pc en administratief.  Het vereist autonomie en een goede organisatie.

 

Ons aanbod

Hoe ziet uw werkdag eruit? Geen routine maar gevarieerd werk op het terrein, technisch, administratief, financieel over verschillende projecten: het organiseren van het bezoek van een technicus voor het onderhoud van een HVAC-installatie in het sportcentrum, het starten van een openbare aanbesteding voor de modernisering van een lift, het digitaal vastleggen van de aangebrachte aanpassingen aan de bekabeling in een school, het volgen van de werkzaamheden voor de installatie van een nieuw inbraakalarmsysteem in het gemeentehuis, het voorbereiden van een administratief dossier om de opmerkingen van een periodieke inspectie op te lossen, het volgen van een technische opleiding, het rapporteren van de voortgang van een project aan uw diensthoofd, het samen met onze energieverantwoordelijke nadenken over energiezuinige technische oplossingen,..

Soort contract : Een contract van onbepaalde duur niveau B.

Voordelen

Mogelijkheid tot structureel telewerk 1 dag/week & occasioneel 12 dagen/jaar; 26 jaarlijkse verlofdagen (voltijds) + compensatieverlof; uurrooster: 7:30u /dag tussen 8 en 17u

Extralegale voordelen : maaltijdcheques met nominale waarde van € 8,00, eindejaarspremie, erkenning van anciënniteit in de overheidssector (volledig) en in de privésector (max. 6 jaar - indien gerelateerd aan de functie), hospitalisatieverzekering, gedeeltelijke terugbetaling van kosten voor openbaar vervoer (MIVB 100%, werkgeversdeel NMBS, De Lijn en TEC 901%), en/of voetgangers-of fietsvergoeding, tweetaligheidspremie, opleidingen, klein aanvullend pensioenstelsel, extralegaal verlof.


Contact info.

Informatie + solliciteren

Stuur uw CV en motivatiebrief via e-mail naar Mevrouw Laura FUENTES OCAÑA : cellulerecrutements@koekelberg.brussels of lfuentes@koekelberg.brussels 

Offert n°344 - Preventieadviseur niveau II voor de Interne Dienst voor Preventie en Bescherming op het werk - voltijdse tewerkstelling M/V/X

Profiel

Houder zijn van een baccalaureaat (hoger onderwijs van het korte type)

Houder zijn van een getuigschrift van succesvolle afronding van de opleiding preventieadviseur niveau II

Kennis van de geldende wetgeving inzake welzijn op het werk en de evolutie hiervan

Kennis van wetgeving die van toepassing is op gemeenten en OCMW's is een pluspunt

Halftijdse contract OCMW en halftijdse contract Gemeente

Een eerste nuttige ervaring voor de functie is gewenst

Schriftelijke en mondelinge basiskennis van de tweede taal (Frans / Nederlands of Nederlands / Frans)


Aanbieding

Functie :

De IDPB adviseert en sensibiliseert de werkgever en het geheel van het personeel over de toepassing van wettelijke en reglementaire bepalingen met betrekking tot het welzijn van de werknemers tijdens de uitvoering van hun werk en alle andere preventieve maatregelen en activiteiten. In het kader van deze missie handelt de preventieadviseur volledig onafhankelijk en in samenwerking met de gemeentelijke preventieadviseur.

Hoofdtaken :

Advies geven aan de hiërarchie en de directie inzake ongevallenpreventie en risicocontrole ;

Deelname aan de analyse van risico's en de oorzaken van arbeidsongevallen ;

Uitwerken van het globale preventieplan en het jaarlijkse actieplan, evenals de trimestriële rapporten ;

Regelmatige bezoeken aan de gebouwen en de plaatsen van terbeschikkingstelling om het preventiebeleid en risicobeheer op te zetten en te verbeteren ;

Evalueren in samenwerking met de hiërarchie van de kwaliteit van de werktuigen en de preventiesystemen, teneinde aan hun verbetering en hun permanente ontwikkeling deel te nemen ;

Advies geven betreffende de organisatie van de werkplekken, gevaarlijke producten, uitrustingen, enz ;

Advies geven over de hygiëne van de werkplekken ;

Deelname aan de organisatie van brandpreventie, eerste hulp en dringende zorgen ;

Uitwerken van het interne noodplan ;

Advies geven betreffende opleidingen over de verschillende aspecten van het welzijns- en preventiebeleid ;

Deelname aan de voorlichting van de werknemers inzake veiligheid en welzijn op het werk en onthaal van nieuwe medewerkers ;

Aandacht besteden aan de informatie die door de verschillende actoren inzake preventie wordt aangebracht en die nuttig kan zijn voor een proactief risicobeheer, en de directie hierover informeren ;

Advies geven in het kader van aanbestedingsprocedures (drie groene lichten);

Zorg voor de organisatie van een eerste interventieteam;

Afstemming met externe preventieactoren (EDPB, preventieadviseur van de gemeente, ...).

Vaardigheden :

Organisatie en autonomie

Schrijfvaardigheid en goede mondelinge communicatieve vaardigheden

Analytisch en synthetisch vermogen

Vermogen tot initiatieven, creativiteit - verantwoordelijkheid opnemen

Strengheid bij het toezicht op en de toepassing van procedures

Teamwork (samenwerking)


Contact info.

Interesse ?

Stuur uw sollicitatiebrief + CV ter attentie van mevrouw Chan L

naar OCMW Koekelberg - Personeelsdienst - Rue Fr. Delcoigne, 39, 1081 Koekelberg

of per e-mail: GRH-HR-CPAS-OCMW@koekelberg.brussels

Offert n°292 - Verzorgende (M/V/X) voor het rusthuis Jourdan Village van het OCMW (Halftijds)

Profiel

In samenwerking met de verpleegkundige en onder zijn verantwoordelijkheid verleent de verzorgende aan de bewoners van het rusthuis hygiëne en integrale zorg : lichaamsverzorging, ondersteuning bij het eten en drinken, naar bed brengen, opvang, bewoners begeleiden bij verplaatsingen, enz.. Hij geeft zijn observaties schriftelijk en monderling door om de continuïteit van de zorg verder te laten verlopen.   

 

Diploma :

* BSO 3de graad Verzorging

* BSO 3de graad Bejaardenzorg/Zorgkundige 7de jaar

In het bezit zijn van zijn VISA (RIZIV nummer om als verzorgende te mogen werken)

Talen :

Frans (goed)

Nederlands (goed)

Uurrooster :

A : 07u00 tot 15u00 met 1/2 uur pauze

B : 12u00 tot 20u00 met 1/2 uur pauze

Nacht : 19u30 tot 7u00 met 2 x 1/2 uur pauze

Eén weekend op 2.


Aanbieding

Halftjds vervangingscontract, maaltijdcheques (€ 8,00)

 


Contact info.

Stuur uw motivatiebrief en CV naar grh-hr-cpas-ocmw@koekelberg.brussels

Offert n°238 - Socio-professionele inschakelingsmedewerker

Profiel

Sociale-professionele ondersteuning voor mensen tussen de 18 en 63 jaar die geholpen worden door het OCWM.

Hulp, ondersteuning en begeleiding bij het bepalen en opzetten van een professioneel project, informatie, oriënatie, luisteren, interne en externe communicatie (OCMW-diensten, tewerkstellingsdienst, PWA, Actiris,...)

  • In het bezit zijn van een bachelorsdiploma maatschappelijk werker of graduaat socioprofessionele inschakeling 
  • Tweetalig nl/fr of fr/nl (in het bezit van de Selor-attesten art. 8 en 10)   
  • Goede schrijfvaardigheid
  • Orde en striktheid
  • Goede kennis van IT-tools (Word, Excel)

 


Aanbieding

2 halftijdse contracten ( 1 halftijds -COD en 1 halftijds -veravangingscontract), erkenning van de anciënniteit in de openbare sector en in de privé sector, gedeeltelijke terugbetaling van de openbare vervoerskosten, gratis MIVB-abonnement, tweetaligheidspremie, maaltijdcheques € 8,00.


Contact info.

Contact en info :

Gelieve uw CV op te sturen ter attentie van Mevr. L. CHAN

Via mail :  

GRH-HR-CPAS-OCMW@koekelberg.brussels

 

Per post :

OCMW Koekelberg – L. CHAN

François Delcoignestraat, 39

1081 Koekelberg

Offert n°222 - Sociaal assistent(e) voor de algemene sociale dienst van het OCMW

Profiel

  • Bachelier in Sociaal werk (maatschappelijk werker)
  • Tweetalig NL/F of F/NL (in het bezit van een Selor-attest - art. 8 en 10 of bereid zijn dit te behalen)
  • Goede schrijfvaardigheid (goed kennis van de spelling)
  • Ordelijk en striktheid
  • Goede informaticakennis (Word en Excel)

Taken :

  • Eerste lijn
  • U onthaalt, informeert, adviseert en ondersteunt de rechthebbenden en zorgt voor de sociale en administratieve opvolging van uw dossiers volgens de vastgestelde procedures.
  • U voert sociale enquêtes uit zodat het OCMW sociale bijstand kan verlenen waardoor iedereen een waardig leven kan leiden.   


Aanbieding

Vervangingscontract - voltijds

Extra-legale voordelen : maaltijdcheques, vergoeding van openbaarvervoerskosten (MIVB gratis),

extra-legaal verlof, opleiding, hospitalisatieverzekering

Waardering van anciënniteit mogelijk mits voorlegging van de werkattesten


Contact info.

Stuur uw motivatiebrief + CV naar :

OCMW Koekelberg - Personeelsdienst - Fr. Delcoignestraat 39 te 1081 Koekelberg of via mail naar GRH-HR-CPAS-OCMW@koekelberg.brussels

  Twitter share button Facebook share button  
 
Dienst Tewerkstelling (Koekeljob)
Jean Jacquetstraat 39
1081 Koekelberg
icon téléphone   02 411 17 96
icon email